Novo u propisima

01. oktobar 2021.

Najnovijim izmenama aktuelnih propisa predviđa se da se u potpunosti pređe na elektronsko izveštavanje ka Agenciji za zaštitu životne sredine.

U prošlosti je bilo najava da će se otpočeti sa dostavljanjem izveštaja isključivo elektronskim putem, ali ovaj model nikada nije u potpunosti zaživeo, već su se uz elektronsku formu izveštaja, Agenciji za zaštitu životne sredine morali dostaviti i izveštaji generisani u informacionom sistemu NRIZ-a, odštampani i propisno overeni.

S obzirom na to da je dosadašnja obaveza dostavljanja izveštaja i u papirnoj formi izbačena iz najnovijih propisa koji regulišu oblast upravljanja otpadom, to će značajno olakšati izveštavanje privrednim subjektima. Pored toga, smanjiće se količine papira potrebnog za štampanje ovih izveštaja, što će doprineti i smanjenju potrošnje sirovina potrebnih za njegovu proizvodnju, kao i količina otpada koji tom prilikom nastaje.

Ukoliko vam je potrebna pomoć ili podrška u ispunjenju vaše zakonske obaveze godišnjeg izveštavanja o otpadu, ili imate bilo kakvih drugih nnedoumica u vezi upravljanja otpadom ili zaštite životne sredine, budite slobodni da se obratite Delta - Pakovim ekspertima.

Pratite nas i na društvenim mrežama: